sâmbătă, 21 aprilie 2012

Only You..

M-am trezit intr-o dimineata, gandindu-ma la viata mea... Ce aveam eu in ea? Aveam o mama, un tata, frati,surori..dar mai presus de toate aveam un suflet..

Sufletul meu.

Un suflet fara culoare care isi dorea sa traiasca. Ma uitam pe cer si ma intrebam: ce-am sa fac eu azi?..Nimic..

Erau doar nori si vand, se pregatea de furtuna, de parca era inainte de razboi..simteam ca imi doresc sa stau doar pe margine sa privesc vietile altora, clipele de fericire si de iubire, parca totul se invartea in jurul meu, auzeam doar rasete de bucurie, oameni care se iubeau si isi purtau de grija unul altuia, era o lume din care imi doream sa fac parte, sa nu mai traiesc in singuratate in tristetea inchisa din sufletul meu, tristete pe care nu am vrut sa o recunosc ca exista si doare,imi doream un univers al meu si al ei.Al cui?ma intrebam si imi raspundeam singur..al "Ei " cea care o sa ma iubeasca .

Pe mine? Cine? Cine poate sa ma readuca la viata , sa simt ploaia si furtuna motiv de bucurie?

Tu ai fost si esti aceea la care am visat.. tu esti aceea care sti sa-mi fi alaturi..

Tu esti...

Tu esti iubita inimi mele...

12 comentarii:

  1. Aiaiai,ce bine e ca tu ai draga cu cine sa iti impartasesti sentimentele:>!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti mereu in gandurile mele inseamna ca te iubesc? Daca te visez in fiecare noapte inseamana ca te iubesc ? Daca vreau sa fiu singura cu tine inseamna ca te iubesc? DA inseamna ca te iubesc !!! Multumesc ca imi esti aproape in orice clipa...voi pasi alaturi de tine si te voi sustine toata viata pentru ca te iubesc…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este tot ce-mi doresc:) a fi alaturi de tine, de o fata atat de minunata!! Te Iubesc!!

      Ștergere
  3. Ce frumos:X Doamne..iubitul meu nu zice nici macar 4 cuvinte de genu asta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. E o bucurie mai presus de toate - ziua in care visul la care abia indrazneam sa visez se implineste. In jur e numai fericire, speranta si certitudine. Astazi incepem sa cladim impreuna o viata - mai frumoasa decat orice am fi putut fiecare in parte...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru acest site superb !

    RăspundețiȘtergere