joi, 19 aprilie 2012

Special day !

Dupa lungi asteptari a sosit si aceea zi mult asteptata..care avea sa-mi schimbe in totalitate viata....asteptam cu nerabdare  s-o cunosc pe aceea fata pentru  care m-am rugat, si pe care Domnul mi-a promis-o ..aceea fata pe care mi-am dorit-o dintotdeauna .A urmat noaptea dintre duminica si luni..o noapte agitata,ma foiam nelinistit in pat..pana cand suna telefonul ohh ora 5  dimineata..cine ma suna la ora asta ?..ma intrebam eu buimac de somn.  -

                                    -Buna'dimineata  imi raspunde o voce calda si blanda este timpul sa te trezesti..

            -Buna dimineata..am raspuns si eu cu o voce  somnoroasa .

                 A urmat o scurta conversatie dupa care m-am  pregatit..am luat taxiul spre gara .Odata ajuns acolo..spre surprinderea mea  trenul avand o intarziere de 5 minute..ohh nu-i bai  am zis eu in sinea mea... Minutele s-au scurs repede..deodata zaresc  3 luminite in departare..sosea trenul. Eram tot mai  agitat,tot mai nerabdator sa urc in el..sa ajung cat mai repede la Bucuresti .Pe masura ce timpul se scurgea , simteam cum totul ardea in mine, emotiile ma cuprindeau din ce in ce mai tare. Pe toata durata calatoriei gandul imi  era indreptat catre Ea,catre aceea fata draga mie si acea distanta pe care trebuia s-o parcurg parea sa nu se mai termine niciodata.  Intr-un final  , momentul asteptat  a sosit..ma apropiam cu pasi grabiti spre usa ,peronul trei parca ma astepta cu bratele deschise si totodata oamenii din jurul meu au inceput sa-mi zambeasca  radiam de fericire era cu totul si cu totul o alta lume ..o lume diferita ,stiluri diferite, dar fiecare cu un farmec al ei. Te caut cu privirea
  prin multime, astept sa te zaresc dar imi dau seama ca vad doar chipuri necunoscute. Asteptam atat de mult sa-ti vad chipul,sa-ti vad aceea privire fermecatoare care m-a atras cel mai tare . Un dor devastator, o sete de iubire care ma coplesea ,era aceea sete de care nu aveam sa ma satur niciodata si care se afla  la mai putin de cativa pasi in fata mea. Ma priveai in ochi si simteam ca totul era cuprins in acea expresie profunda, ce ma ocrotea si coplesea, in egala masura ..incepusem sa tremur , emotiile ma cuprindeau din ce in ce mai mult si am simtit ca nu mai aveam control asupra propriului meu corp..,radiam de fericire  incat nici nu mi-am dat seama ca sunt in bratele tale,inima imi batea asa de tare ca si a ta de altfel , m-am apropiat usor dar nerabdator de buzele tale te-am sarutat cu atata dor simteam nerabdarea in sarutul tau, raspundeam reciproc la dorintele care aveau sa ni se implineasca!!  "Primul Sarut" in adevaratu sens al cuvantului atat pentru mine cat si pentru Ea.

              De-atata timp am asteptat  aceaea  zi. M-am tot rugat, am asteptat, am asteptat... Si... intr-o buna zi... te-am intalnit. De-atunci oridecateori te intalnesc simt ca ceva din tine-mi apartine. Stiu, stiu ca ceva din mine iti apartine.

Deoarece  nu cunosteam bine zona si avand  parte de o vreme destul de rece, vântul îşi facea  uşor simţită prezenţa  am ales sa cinam  la restaurantul  Pizza Hot undeva in zona Romana. Zis si facut am luat troleul si in mai putin de zece minute am si ajuns. Am fost surprins placut sa gasesc un local minunat  intr-adevar, decorul era exceptional, foarte bine adaptat specificului restaurantului  si nu in ultimul rand  o multime de preparate delicioase.

Un local  foarte mare dar in acelasi timp arhiplin ma uitam in jurul meu sa vad daca mai gasesc o masa libera si intradevar da..mai exista o singura masa la geam care parca imi soptea veniti  locul vostru este deja pregatit. Ne-am asezat..ospatarul ne-a intampinat cu un zambet cald si ne-a urat un bun venit i-am multumit politicos. Am comandat ceva de baut  urmand apoi sa comandam sa mancam .Si cum stateam amandoi pe aceeasi canapea  doua manutze calde  m-au cuprins indata urmate de un sarut profun..intrerupt de domnul bucatar  avand un moment liber venise pentru a prelua comanda . I-am multumit  , dupa care privirea mea se indrepta'se spre acei doi ochisori caprui  si parca parca nu-mi mai venea s-o indepartez de acolo..la care Ea ma intreaba "ce-i?"

Te iubesc "am raspuns eu" cu o voce blanda "si mi-as dori sa nu mai pleci niciodata de langa mine" si'n semn de multumire ma cuprinde'n brate  si-mi sopteste "si Eu Te Iubesc si-ti promit ca nu am sa plec niciodata de langa tine"  si apoi am simtit cum doua buze calde si dulci  m-au sarutat  lung... Uitandu'ma pe fereastra  ningea erau primii fulgi de zapada care ne-au prins impreuna si mai observ o batranica  care se uita lung la noi si la un moment dat Ea ma intreaba  de ce te uiti pe fereastra la care eu ai raspund..uita'te si ai sa vezi..acea batranica incepe sa se mire si sa-si faca cruce :)) si parca ramanand blocata la noi..in timp ce noi am izbucnit in ras ..persoanele de la masa alaturata vazand toata faza..au inceput sa rada si ei deasemenea . A fost un moment cu totul si cu totul special. A fost o zi speciala , a fost ziua in care te-am intalnit pe Tine.

Mai am un singur gand..astept sa te vad


din nou..

Sa ma cuprinzi in bratul Tau

Si sa-ti spun ca 

Te Iubesc..

doar Eu !!

11 comentarii:

  1. Vai ,vai...cred ca iubita ta e mandra de tine:D
    Sa imi dedice mie cineva un blog,cred ca as ramane in "limba"dupa el="))):D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut raspunsul..era si normal sa fie mandra de tine,nu?Off off!:D Ma bucur de iubirea pe care o impartasiti cu drag:D Va pupicesc:D

      Ștergere
  2. foarte frumos Gaby :) iti doresc sa fi fericit mereu :) Domnul sa te binecuvanteze :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da sunt foarte mandra de iubitul meu...pt ca ceea ce face; chiar face din toata inima pt mine,,..atatea vise cu tine sunt in sufletul meu:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Te pretuiesc pentru ceea ce esti azi,.. Vreau sa te simti deosebit in preajma mea,..
    Meriti...toata energia mea:X Te iubesc babiiii:*:*:*

    RăspundețiȘtergere